LUAhan JeR!!!

kesiana aq tgk kucing nie...
sedih jer...
ade rupa mcm aq x....
hehehehe
msti lah x!!!!
perasan je aq nie...


mood aq skarang nie ...entah lah.....sedih pown ade...happy pown ade..tp mood yg selalu aq pamerkan ialah mood SEDIH!!!aq confused...n bile aq rse aq nk lupakan masalah aq...aq just buad2 mcm aq happy...tp kekadang bile aq dduk sesorang msti aq nk mengelamun psal masalah aq tue....pastu mula lah nk nangis...
perkara yg paling kerap aq buad lepas aq nangis kalo x solat ,aq akan tido ....bile aq bngun je...aq rse lega skit kot...entah lah....aq nie bukannye bole kawal perasaan aq pown....salah satu masalah yg aq fikir skarang nie ialah.......org skarang dh mula x suke kat aq...mcm kwn2 aq tue.....tinggal kn aq sbb hal yg remah temeh...tp aq redha je....dah benci nk buad mcm mne kan....aq doa kan kwn 2 aq yg pada suatu mase dulu pena jd kwn baik aq,bahagia n sihat sejahtera!!walaupun aq nmpak mcm aq benci kat diaorg tp sebenarnye aq rindu n syg kat diaorg....mujur lah aq still ade kwn yg still syg n hargai aq....sesapa yg mengenali aq msti lah tau sapa diaorg tue....of course lah miss munirah azriena a.k.a munie  n lg sorang  miss nur shafiqah a.k.a pyka boo!!!aq syg sgt kat diaorg nie.....thanks ekh korang berdua sbb jadi kwn terbaik  aq.....AQ SYG KORANG SGT2....kalo korang x de msti aq lg stress dgn masalah yg berlaku .....nasib baik lah aq dpt kwn yg yg perangai gila smpai aq pown dh nk jd gila ....(jgn mara...aq gurau je lah)hehehehe...

aq nk sgt pegi sana!!!





hye korang 2 yg nk bce blog aq nie.......
skarang aq nk citer psal hasrat aq yg mgkin x kesampaian....hahahaha
aq nk sgt join sedara mara aq kat melaka 25 ari bulan nie...
tp x bole....
sbb skarang nie mak aq sibuk sgt ngn keje....
nk buad mcm mne kan...  :'(
aq rindu sesgt kat sedara mara aq .....terutamanyer sedara aq yg bernama INTAN SYAFINAZZ....hahahaha
aq pown rindu kat mak cik n pak cik aq tue....
n akhir skali aq rindu sepuluh kali ganda kat nenek n atok aq....
aq rindu jugak kat pak cik sengal yg sorang tue....
x payah sebut lah nme dia....
RINDU NYER.....RINDU SESGTT....
aq harap sgt aq bole pegi balik melaka n join dorang semua....

rindu giler kat insan yg bernama ABANG....

aq rindu giler doh kat abg,...
btul2 rindu kat dia....
asala lah dia x nk pegi kat situ lg...
kat tempat tue lah kite selalu jumpe....
kan best kalo ade abg ag...
x de lah smpai ngantok kat situ....
kalo abg ade msti dia asyik melayan aq jer....
dh nasib nk buad mcm mne kan...
asyik terbyg kat abg jer....
rindu nye kat abg.....
RINDU SESGT...

benggang

weyh...
bole x korang semua x yah nk sakit kn ati aq lagi....
x bole nk tgk aq happy kejap ke??
aq x ganggu korang kan...
yg korang nk ganggu aq apesal...
nape ??
korang sakit ke tgk a happy...
n lagi satu....
x payah nk tunjuk yg korang semua tue ...
baik sgt....
korang nie....manusia yg suka ckp keburukan pasal org lain
keburukan pasal diri korang sendiri x pulak korang ckp...

aq kecewa dgn korang semua!!!!

weyh!!!
aq kecewa gile ngan korang....
di sbb kn kesalahan yg x munasabah....
korang snggup nk buang kwn sendiri kn....
can't u all just forgive others mistake....
she doen't do that to u....
she do it to me....
so y ??y??
y ,im the who one can forgive her
can't u think??huh?
n lg satu....
korang semua x de hak suruh aq kwn ngan dia ke x??
she is my frens....
that understand me....
not like u all........
I WILL NOT EVER AND EVER REGRET WHAT I'M DOING NOW....
ITS UP TO YOU ...
WANT TO FRENS WITH WHO YOU WANT TO....
NOW!!!I DONT EVER CARE ANYTHING ABOUT YOU....
*pesanan kpd korang:jgn nk tgk kelemahan org.....tgk kelemah korang dulu....
ingat korang tu eperfect sgt ke?
nk perli 2 org....
korang pikikr aq takut ngan korang ke?

dh lme x update blog..

hye kamu semua....
dh lme x update blog saya yg sungguh membosan nie kn....
hehehe
btw...
saya just nk citer psal minggu exam jew....
minggu exam mmg lah minggu yg bole d'kata kn TERBAIK(terbaik lh sangat)heheh
nk tau napew....
sbb kite x yah nk susah 2 nk bwk berat2....
and...
kite x payah nk denga leteran dr cikgu.....
TAPI...
yg paling benci nyer masa week exam nie..........
kite kena ingat benda yg pnjang melebar.....
mmg x lah...
exam nie...
walaupun da belajar....tp tetap x leh jwb gak....
nasib 2....
mcm mne ngan exam korang?senang x?
harap korang semua berjaya menjwb exam...
hehehe
GOOD LUCK  KORANG SEMUA...
bye!!!!

rindu giler kat dia!!!

rindu nyer kat dia....
dah lama x jumpe ngan dia...
dah lama x gado ngan dia....
mungkin dah x de harapan nk jumpe ngan dia ag kot....
sedih nye!!!
kan best kalau dpt jumpe dia ari2....
x pe .....
maybe ade hikmah nyer....
hehehe.....
*meraban jew doh.....

heyati lah benda nie.....hehehe

hah!!!
nie lgu yg sgt disukai oleh ku....
hehehe
lgu blog aku nie...
cuba denga.....



I want to hold onto you
But eventually, I let you go
Hahahaha I will laugh
Hahahaha I will laugh as I let you go
Even if I say sorry sorry sorry sorry to you
I have a simple simple simple simple simple love
My love has stopped- I need to fight this alone tonight
Even if I’m lonely, I won’t make it noticeable
Love is leaving me- I forcefully try to laugh
I want to let you go composedly
But I loved you more than life
You are so cool about this and I’m always clinging onto you
Breakups are so like me
I endured through this with pride alone
Though I begged, you still left
Hahahaha I will laugh
Hahahaha I will laugh as I let you go
Even if I worry worry worry worry inside
We will break it break it break it break it break it love
On the day you left, I cried all night
But in front of you, I hold it in
Love is leaving me- I forcefully try to laugh
I want to let you go composedly
But I loved you more than life
You are so cool about this and I’m always clinging onto you
Breakups are so like me
People with a lot of anger
People who went through separation
People who are hard-hearted
Everyone, let us laugh
Love is leaving me- I forcefully try to laugh
I want to let you go composedly
But I loved you more than life
You are so cool about this and I’m always clinging onto you
Breakups are so like me

Aq Riind00 ko yg duLu....

mne pegi nyee ko yg dulu....
napew ko dh berubah....
kenapa??
apew yg membuad ko berubah nie.....
aq kurang sukew ko yg skrang....
bole x ko jd mcm dulu....
seorg yg baik,peramah,n x mcm skarang......
tapi ape 2 pun
aq still sygkat ko...
walau pun ko dh x syg kt aku.....

rindu nye kat blog aku yg x berapa menarik nie...hehehe

rindu betul nk menaip ni....
dah seminggu lebih x pegang keyboard...
ni pun sbb keyboard rosak...
so kalo on9 kena copy n paste huruf kat computer je lah...
mmg terseksa tul lah.....
*sori tau kpd sesapa yg kenal aku kat FACEBOOK...
sbb kekadang tu masa chat kekadang lmbat balas...
sori tau....x bermaksud pun nk sombong....
tp terpaksa....hehehe 
btw...
korang2 yg kenal aku nie...
sehat x...
hope korang sehat lah....
n kepada GBS...
aku sayang korang giler...
aku harapo ko pun camtu gak....
hehehe

nk denga citer baru yg x berapa menarik x....

citer yg aku nk cite ni.....
citer seseorg yg bajet...
menyampah aku...
:p
mase tu kat tuisyen...
ade sorang bdak ni aku tgk baju dia lawa jew....
pastu aku ckp lah ngan kwn aku...
pastu kwn aku tanye dia....
mne dia beli baju tu....
pastu dia ckp dia beli kat  AUSTRALIA...
AUSTRALIA KONON.....
kepala dia....
baju tu mmg lah lawa....
tp x de lah lawa sgt smpai hanye bole beli kat AUSTRALIA...
ingat kan beli kat pasar mlm jew....
rasenye....
baju kat pasar mlm tu agi cantik daripada baju yg dia pkai tu...
aku rase dia beli kat FAKE AUSTRALIA....
fake australia ialah tempat yg paling sesuai beli baju camtu....
:p

aku dh berubah kew???

aku x lah ...
yg aku ni dah berubah ke blum...
tp rmai yg ckp aku dah berubah...
kwn aku smpai terkejut bila dia tgk ade byk perubahan kat diri aku nie...
tp betul kew aku ni dah berubah....
aku x tau lah.....
tp....
aku rase aku berubah sbb ade byk faktor yg buad aku mcm nie....
aku x suke kehidupan aku yg skarang...
kurang menyeronokkan lah....
aku harap sgt aku bole jd aku yg dulu.....
tp 
aku rasa dh x bole kot...
sbb aku dh biasa ngan situasi skarang nie....
ssh sgt nk jd mcm dulu....

sakit doh ati aku ni.......

weyh ....
aku x sangka lak ko nk jugak bgtau psal benda tu kat ko punye -
ko tau x ....
aku menyesal kenal ngan ko...
aku benci giler kat ko.....
ko jgn  jgn nk wat x tau lak ape yg ko buad.....
byk sgt slh yg ko buad kat aku.....
AKU BENCI GILER KAT KO...
ko pikir lah sendiri ape yg ko buad kat aku smpai aku benci ko.....
jgn bajet ko tu INNOCENT sgt lah....
*kpd org yg berkenaan....
sesapa yg terasa tu
pham2 jew lah....

STRESS NYE....

Napa lak skarang ni....
byk sgt masalah....
dah lah dtg sekali gus....
rasa nk luah kan kat seseorg tp x tau nk luah kan kat sapa???
patut ke luahkan kat ACG....
tapi aku x nk nangis depan dorang.....
aku x bole nangis depan dorang.....
nk wat camne ag.....
perkara yg aku buad masa aku ade byk problem adalah.....
menangis....
duduk sesorang smbil menangis.....
*korang tau kan sapa tu
ACG
dorang tu member2 aku yg paling aku syg....
kalau x de dorang...
aku pun x tau betapa bertambah nye stress aku skarang....

EXTED NK CUTI SEMPENA ARI RAYA AIDILFITRI....

ari ni ari terakhir sekolah......
cuti sempena dgn HARI RAYA AIDILFITRI....
exited nye nk raya and nk cuti....
td kt skolah ade sesi bersalaman ngan guru2.....
best sesangat....
tapi ....sakit leher ...
asyik menunduk jew masa ngah salam ngan cikgu2.....

CERITA YG KEDUA PULAK.....
lepas je abis sesi bersalaman dgn cikgu....
sesi bersalaman ngan bebudak yg lain.....
happy sgt sbb dpt salam ngan dia.....
x tau lah dia ikhlas salam ngan aku ke x.....
pastu beborak ngan dia kejap ngan dia.....
beborak pasal kad raya jew....
pastu dia senyum.....aku pun senyum  lah balik....
comel nye dia......

*nk tau ke sapa org tu.....
x leh lah....
dia terlalu d'kenali rmai.....
so......
identiti dia x bole d'dedahkan....
sorry...
hehehe

PAPE PUN...AKU NK UCAP SELAMAT ARI RAYA AIDILFITRI KEPADA SEMUA UMAT ISLAM YG MENYAMBUT PERAYAAN INI......
NK DUIT RAYA BOLE......

Skarang ni ssh skit nk on9 kt fb n update blog.....
sbb mk dh limit kan masa utk ber on9.....
mungkin sbb peksa markah makin lama makin merundum.....
slh aku jugak kan....
sapa suruh x belaja......
kalau nk dikata kan dah belaja tu mmg lah dah...
tp ade chapter yg x berapa paham.....
kalau x phm .....bace bebyk pun x kan msk dlm otak......
nasib 2.......
x pe nnti ujian akhir taun........
aku akan cuba dgn lebih lg.....
harap2 dpt keputusan yg memuaskan lah......

NK CKP APE AG EHK????
ENTAH LAH......
DH X LEH NK FIKIR LAH....
HEHEHEHE......

STRESS BTUL LAH.....

benggang tul lah......
napa lah apa yg aku nk....
semua x dpt....
padahal x de lah besar sgt permintaan aku tu......
membebel je keje.....
dh jd camtu nk wat camne....
kalau x dpt bena tu pun x pe lah.....
x kisah.....
JANJI
jgn nk membebel.....
stress doh.....
benci giler.....

peksa dh abis.....

akhirnye peksa bulan ogos abis gak.....
rase mcm dh lame je x update blog ni.....
okay....
ari ni aku nk citer psal....... something yg menyeksa kan(seksa  lh sgt)....
hehehe
penyakit batuk tanpe henti.....
pastu....
tekak sakit smpai x leh nk telan ape2....
mmg mase sahur ngan mase buka......
rase terseksa sgt......
tu lah....
org dh suruh mkn ubat x nk mkn.....
lg pun malas nk mkn ubat....
bukannye sdap pun ubat batuk tu......
tp skarang ni terpaksa mkn ubat sbb takut nnti kena operate tekak......
takut nye.....
yelah mcm mne x takut.....ni lah first time nk msk wad.....
harap2 x kena operate ......
korang2 yg kenal aku ni....
doa kan lh aku,cepat shat....
thanks....
hehehe
sorry if i mumbling.....hehehe

X De TAjuk......

still x leh lupa kn dia....
napa lah ssh sgt nk lupa kn dia....
tan tah...
dia x pernah ingat aku....
buat kusut kepal otak je fikir org yg x hargai aku....
baik bace buku....
ari isnin dh peksa....
takut nye peksa....
harap2 peksa x keluar soalan susah2.....
AMIN....
dh lupa kan ape yg x perlu d' dlm otak....
yg penting skarang ialah
B.E.L.A.J.A.R....
HEHEHE
*bajet je....
act mcm suke belaja je....
hehehe

choMEL nye....

topik ari ni....
nk citer psal artis korea ni.....
2 org....
diaorg ni kembar.....
pastu duk kt satu kumpulan lk tu.......
mmg d'takdirkan bersama dari kecik smpai besar....
muka diaorang ni comel sgt......
aku suke kat diaorang ni......
muka mcm pompuan....
hehehe
nk tau  x ape nama kumpulan diaorang....
nama kumpulan diaorang
ialah......BOYFRIEND.....hehehe
nk tgk muka diaorg.....
nh tgk ah.....
comel gila doh...
cair tgk muka diaorg....
 


                                                             BOYFRIEND
-boyfriend-


THE END
HEHEHE

PERJALANAN PEGI TERMINAL.....

oleh sbb terlalu bosan duk dlm kete 
so sementara tunggu nk smpai terminal....
aku tngkp gamba.....
aku tau buruk.....
kalau korang nk kutuk ,kutuk ah....
aku x kisah.....
sbb aku tau aku x cantik pun....
x mcm korang,
cantik....
comel..... 
:p


tapi ade aku kisah(AAK)...



bajet je....hehehehe
tau buruk.....
tp bia lah....
suke aku lh nk ltk gamba ape
kt blog aku...
ni blog aku bukan blog korang...
hehehehe








lawak doh....

td kat skolah mase yg paling best masa english.....
nk tau  kenapa?
nk tau ape yg jd kt dlm kelas?
meh sini...
denga citer....
td masa time english....
cikgu citer lah,
kalau dia marah....
mmg menakutkan.....
dia ckp dia ade marah bdk*****
pastu bdk tu x dtg ari ni sbb demam kena marah ngan cikgu....
pastu cikgu tunjukkan lah aksi masa cikgu marah....
pastu pyka dia org yg paling kuat gelak....
aku pun gelak...
sbb aksi yg cikgu buat tu mmg lawak giler.....
sian munirah azriena ngan nur shazatul azira ...
x dpt nk tgk cikgu wat pe kat dlm kelas.....
tu lah suke sgt pegi tandas.....
smpai tandas pun dh jemu tgk muka...
hehhee...
* kepada munirah,pyka n atowl:jgn marah ,aku just gurau je......sori kalau buat ko marah...

tiba saat nye...

dh tiba saat nye tuk lupakan dia....
tiba saat nye utk berhenti berharap.....
tiba saat nye utk melupa kan segala gala nye yg sudah terjadi....
TIBA SAAT NYE....

sedih....

aku tau yg dia x sedih yg kite dh x de pape agi.....
aku tau....
aku tau yg dia x suke kau....
aku tau yg dia benci kat aku....
aku tau dia meluat tgk muka aku......
tp aku still *** kat dia.....
walau dia dh sakit kan ati aku.....
aku still *** kat dia.....
rasa nye susah nk cari pengganti ......
kan bagus kalau aku dh x benci kat dia....
kan bagus aku x kenal dia lansung....
perangai dia berbeza sgt dgn kwn aku yg seiras ngan dia......
tp walau  pape pun...
mmg susah nk benci kat dia....
ari ni kt tuisyen....
bole d'kata kan enjoy lah jugak.....
korang nk tau napa....
meh denga citer.....
hehehehe.....
sebenar nye x de lah best sgt pun.....
biasa nye kalau pegi tuisyen mesti ngantuk....pastu tertido kt dkm kelas.....
tapi ari ni lansung x ngantuk....
mungkin sbb ade sorang bdk ni,
dia asyik buat bising je......
buat bising bukan buat bising yg menganggu utk belajar.....
buat bising utk ceriakan kelas......
berterima kasih sgt kt dia sesangat.....
disebab kan dia.....aku x ngantuk dlm kelas .....
laki ke pompuan?
nama ape?
x leh bagitau......
its secret.......
tp dia tu comel....ketot je....
hehehehe
:)

 saje nk tgkp gamba....
sdg menunggu akk ngan mk siap bersolek......
daripada boring tunggu diaorang...
baik tangkap gamba.....
tau buruk.....
kalau menyakitkan mata memandang....
x yah lah nk tgk......

benggong nye aku ni.....
kejab rasa dh bole nk lepas kan dia....
pastu tetiba je rasa mcm x leh nk lepaskan dia.......
napa lah aku *** dia sgt....
padahal dia lansung x pernah rasa camtu pun.....
dia x pernah**** kat aku
x pernah ****** ngan kau....
x pernah nk jujur ngan aku.....
napa dia selau buat aku *** sbb dia.....
napa dia selalu buat aku *****....
susah sgt ke nk terus terang......
napa x ckp daripada dulu yg dia x nk.....
tgk dh jadi cammni.....
kalau aku ckp pun....
dia x kan pernah nk memahami...
dia cuma akan rasa marah kalau aku ckp mcm ni.....
napa lah semua org buat aku mcm ni.....
aku ade buat salah ape kat diaorang....
mungkin dh nasib kot......
:(   :(
napa harus menipu.....
napa x pernah nk jujur...
napa ckp kat org lain.....
sebenar nye ----....
x suke kat *** kan....
napa x ckp je......
napa x mintak *****
walaupun berat ati nk lepaskan ***
tapi terpaksa......
nk wat camne......
org tu dh x suke......

tournement.......

ari tournemant.....
kalah ...
dpt GANGSA......
kalah sbb nk kakak menang.....hehehe....
cerita nye camni....
ari ni pertandingan ....
pastu kena lwn ngan akk.....
so mcm x rela nk kalahkan dia......
so kasi je lah dia menang....
lgi pun kalau menang ,kena lwn ngan saingan yg kuat......
x sanggup nk tanggung kesakitan......
bia lah org yg TERER je yg lwn ngan dia......
takut nnti MENANGIS kat sne sbb tahan kesakitan....
hehehehehe........
GILA tul lah....

kakak.....padan muka :p

:p
napa ngan akk  ari ni.....


gila semacam....
tetiba je td nk serang....
hehehehe....
pastu mood nk buli org dh kembali.....
pastu nk dia hentikan membuli....
suruh dia buat keje umah....
hehehehe
padan muka sapa suruh x nk wat semalam....
kan dh bertambah keje nye....
kali pertama suruh dia buat keje....
puas hati  nye......
sapa suruh suka membuli org.....
:p

editing picture

how is it....
x pandai nk edit....
hehehe

agak mengarut ...hehehe

tadi saya jalan pastu ada .......broz
saya lari terus...
hehehe




wei,ko hot
hot doh.....
hehehehe


*x tau nk update apa so tulis je lah benda yg mengarut ni....
hehehehe
sapa yg terasa sori eh.....
:)
just nk tls.....
B
O
S
A
N
hehehhe....
x tau lah nk tulis apa kat blog.....
rasa mcm kepala otak ni dh blank....
x tau nk tls apa.......

akhirnye......sudah tiba....

akhirnye berakhir jugak....
masa yg ditunggu 2.....
3 hari dah berlalu....
harap2 esk dia dtg....
dh terlalu rindu kat dia.....
rindukan senyuman dia yg comel tu.....
sejak dia x de....
aku dh mcm org gila .....
hehehe

PYKA......

aku rindu ko lah.....
napa ko ni asyik sakit.....
aku ngan munirah kat skolah bosan......
kalau boleh aku nk je jenguk ko kat umah.....
pape pun.....
aku doakan ko cepat sembuh.....
sbb aku rindu kat ko sesangat......

Benci sgt2

benci lak ai.....
org ckp je .....
bukannye marah....
tetiba je nk mara x tentu pasal.....
buat org sakit ati je.....
hish.........
dh benci kat di....
benci dia gila2......

mesti akan merindui nye....

ari isnin dapat jumpe dia....
hari selasa
hari rabu
hari khamis
x dpt jumpe dia.....
rase mcm nk je ikut dia....
tp apa kan daya...
x leh......
nnti mesti x dpt tgk dia senyum...
bila dia senyum comel sgt (bagi aku)
hehehe

best nye.....

best ari ni.....
sbb dpt naik kereta cikgu zainon....
syg cikgu....
walaupun cikgu x antar sampai kat umah....
tapi tetap happy jugak.....
hehehhehe
*jgn jealous tau kpd
atowl ngan pyka....
heheheh

mengarut jew.....

hagailah selagi dia ade kat dpan mate...
klu dia dah xde... baru la kita sdar btapa pntingnya dia utk kita..
sbb kita akn mula mghagai ssorg bila ssorg 2 dah pergi dr hidup kita...
ssal pun dah xde makna...
pnyesalan yg tak ksudahan...

rindu nye.....

rindu nye kat akk....
baru 2 ari pegi dah rindu ....
nk buat mcm mne....
kat umah ashik bercerita je ngan dia....
skarang x de org nk denga cerita aku....
pastu kena tido tanpa bercerita ngan dia.....
skarang dh x de org yg nk buli aku kat umah....
dh x de org yg nk memerintah kat aku....
rindu gila kat akk....
BALIK LAH CEPAT AKK.....
NURUL RINDU GILE KAT AKK....
hehehehe

hampir demam...

semalam
rasa mcm nk demam je....
bdn x rasa bersemangat lansung nk berjalan....
selsema....
pastu batuk lak tu....
nasib baik x demam pun....
hehehehehe

hehehe.....

dh masuk kan gamba dia balik....
apa lah...
semalam baru je delete gamba dia....
skarang  dh masukkan balik gamba dia....
mcm keling je....
hehehe

dah delete gamba dia dah......

adakah ini bermaksud
aku dh bertekad nk clash ngan dia....
takut nye.....
takut nnti menyesal clash ngan dia.....
nk buat mcm mane ni....
ahhhhhh.....
buntu nye.....
someone please help me......
should i do it or not.....

EXITED.......


26 jun

hari yg paling bermakna dalm hidup aku......
ari yg dinanti nantikan........
happy nye nk sambut ari ahad tu.....
harap ari ahad tu ,semua perkara baik berlaku....
heehehehe......

You're so cheap and this isn't like you
I can't get used to it now, It makes me dizzy, why
Who's breaking up with who
You're breaking up with me
Think it over before you say it, yeah

A guy that used to follow me around, a very decent guy
I let everything go for you alone
Who's breaking up with who
You're breaking up with me
Try living without me, yeah

Tonight of all times, why is it raining again
It makes me look so pitiful
[Minzy] Don't try to console me
Move this hand, we're strangers now

Don't worry about me and go away
I'll disappear, no strings attached
You thought I'd hang onto you
It's disgusting, don't misunderstand

I'll meet someone so much better
I'll make you regret it all
Sadness is only for now, boy
Cause love is over
Love, love is over tonight

Just say what you gotta say
How can you be uncool to the very end?
Fiancé? Beyonce
I'm walkin' out of destiny
Not pitifully alone, but a glamorous solo
That's my way
I gave it my all, so I don't have regrets

Pretending like you're more sad
Pretending you're cool to the end
All you do is act a fool
You ain't shi.t without your crew
I don't have time, I gotta go
So long, good bye, adios
I don't want to see your ugly face again no more
Tonight of all times, why is it raining again
It makes me look so pitiful
[Dara] Don't try to console me
Move this hand, we're strangers now

Don't worry about me and go away
I'll disappear, no strings attached
You thought I'd hang onto you
It's disgusting, don't misunderstand

I'll meet someone so much better
I'll make you regret it all
Sadness is only for now, boy
Cause love is over
Love, love is over tonight

Go go away
Go away
Go away
Go away

Don't worry about me and go away
I'll disappear, no strings attached
You thought I'd hang onto you
It's disgusting, don't misunderstand

I'll meet someone so much better
I'll make you regret it all
Sadness is only for now, boy
Cause love is over
Love, love is over tonight

2AM- I DID WRONG TRANSLATION LYRICS

2AM
THIS IS MY BLOG SONG ....
I was wrong wrong wrong
Your words were so, so, so sweet that
I didn't realize you were playing me, me, me
with your words, words, words everyday

Baby do you really wanna hurt me?
Why are you doing this to me? why?

The stories regarding your other men
The stories regarding your behavior
I tried to ignore and pretended that I didn't hear but

The way you act when you are intoxicated
The way you smile at my friend
Change it Stop it
Even though I tell you many times

You say I'm so sorry only for that moment
You say I will change only for that moment
My heart in pa, pa, pain it hurts but
I can't help but repeating


 I was wrong wrong wrong
Your words were so, so, so sweet that
I didn't realize you were playing me, me, me
with your words, words, words everyday
Baby you breaking my heart
Baby you hurting my heart
I want to stop this
I know this is wrong
but I keep going back to you

Baby you and I
Like a bad popular song
I'm crying inside, but I force a smile like a clown
Baby you and I
Like a bad popular song
I'm crying inside

My heart and body go astray
I am a such fool with no pride that
Although I was deceived by love I wipe my tears
and just go back to you knowing that this is wrong
The fact that I am a toy that you played and threw away
Makes my feeling unbearable
But Why! Why! Why! Why!
Today I am a clown who smiles in front of you again

BOSAN NYE....

disebabkan terlalu bosan ......
x tau nk buat apa kat blog.....
so post lagu je lah keje nye....
hehehehe.....
SO PLEASE ENJOY THE LYRICS TAT I POST....
HEHEHEHE :)

don forget ........lyrics translation

BAEK JI YONG
PLEASE ENJOY IT........
We've loved each other
Though we're parting now.
Still, different places share a single heaven
Please don't forget me

At the cold wind's touch
The sound of your laughter
And your eyes where I was mirrored
Come back to me.
I weep and weep still more for loneliness.

My lips were frozen,
So I couldn't speak these word
We've loved each other
Though we're parting now.
Still, different places share a single heaven
Please don't forget me

Tears sealed my lips.
So I couldn't speak these words:

We've loved each other
Though we're parting now.
Still, different places share a single heaven
Please don't forget me.

The one who turned aside clutching her heart
as she sent you away,
do you maybe realize
that was none other than me?

Since that was so, give me your love.
Still, different places share a single heaven,
Please some day come back to me.
We've loved each other
Though we're parting now.
Still, different places share a single heaven
Please don't forget me

bencinye.......

bencinye.....
napa lah cikgu kasi byk sgt keje skolah......
dah lah aku jenis yg x suke buat keje skolah....
buat kerja skolah pun lakau ada mood nk buat....
kalau x de mood....hampeh x dibuat lansung..hehehehe
teruk  nya perangai aku ni....hehehehehe

akhirnye......












akhirnye....
siap jugak....
mencantikkkan blog tapi x cantik pun.....
hehehehehe
penat gila ....
apa yg terlintas difikiran adalah TIDUR....
hehehehehe.......