aq kecewa dgn korang semua!!!!

weyh!!!
aq kecewa gile ngan korang....
di sbb kn kesalahan yg x munasabah....
korang snggup nk buang kwn sendiri kn....
can't u all just forgive others mistake....
she doen't do that to u....
she do it to me....
so y ??y??
y ,im the who one can forgive her
can't u think??huh?
n lg satu....
korang semua x de hak suruh aq kwn ngan dia ke x??
she is my frens....
that understand me....
not like u all........
I WILL NOT EVER AND EVER REGRET WHAT I'M DOING NOW....
ITS UP TO YOU ...
WANT TO FRENS WITH WHO YOU WANT TO....
NOW!!!I DONT EVER CARE ANYTHING ABOUT YOU....
*pesanan kpd korang:jgn nk tgk kelemahan org.....tgk kelemah korang dulu....
ingat korang tu eperfect sgt ke?
nk perli 2 org....
korang pikikr aq takut ngan korang ke?